wtorek, 19 stycznia 2016

Przybywam do was z nowiną!

Hej! Ta... nie odzywałam się dość długo! Szkoła, moje lenistwo, zapomniałam itp. :') + też mogę się nie odzywać przez jakiś czas no, ale wiecie :/ SSO to nie życie :( Ostatnio też nie wchodzę no i ten... dobra. Tutaj macie zdjęcia z wczoraj mojego "nowego kompletu" ^-^ 




Jeździec:
Kapelusz: Jodłowy Gaj 47 sc 4550 js
Sweter: Jorvirk City Plaza 37 sc 3300 js
Rękawiczki: czarne 
Spodnie: Wioska Rybacka (pewnie znajdziecie je również w centrum) 69 sc 7020 js
Buty: Wioska Rybacka (pewnie znajdziecie je również w centrum) 71 sc 7270 js

Koń:
Ogłowie: Winnica 41 sc 4220 js
Siodło: Farma Marleya 44 sc 6500 js
Czaprak: Wioska Rybacka (pewnie będzie w centrum) 62 sc 4000 js
+
Do konia można dodać jeszcze biało czerwone owijki i białą/czerwoną 
kokardkę 
Do zobaczenia! 

1 komentarz:

  1. Piękny ten zestaw!
    Mimo że normalnie nie przepadam za takimi kolorami, ten naprawdę mi się spodobał! <3
    Fajnie piszesz, usunęłabym tylko to tło bo można dostać oczopląsu ;D

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń