piątek, 5 czerwca 2015

Znowu? Mam mieć jakieś przypomnienie? #moda

Hej! Dzisiaj mam dla was coś co jest popularne! Bardzo! A otóż...czerń i biel! Albo biel i czerń? Jak kto woli! Jest to bardzo popularny strój ale w różnych odmianach prezentuje się ten komplet. Ja sama najbardziej lubię mieć tam białą bluzkę (zaraz ją pokażę) i biały sweterek z DZW :D Lubię też ubierać do tego czarny toczek i czasami czarno białą czapkę :)
Zdj zrobiłam przed chwilą xD

Widzicie mnie w czapce i na starterce i zaraz wyjaśnię dlaczego ^^ W tej chwili jestem z klubowiczkami z klubu w którym jestem na małej wycieczce więc ubrałam czapkę z daszkiem by było wycieczkowo :D Jesteśmy aktualnie koło UFO a ja piszę posta i nie ogarniam co jest na sso. Tak taki szalony Adeł! Niedługo już powinien pojawić się "strój na tydzień" i jakaś aktulizacja. No to ja się żegnam! A i jeszcze chyba będę pisała dwa blogi naraz! :) Tak zaszaleję :P No to do zobaczenia!

~Ada

2 komentarze:

  1. Jak ktoś chce HACK do Star Stable to tutaj jest dobry:

    http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego nowego bloga, nie ma dużo postów, ale będą pojawiały się codziennie ;) Zachęcam do zaobserwowania ;)
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń